Gwarancja i Serwis Broil King
Przy zakupie i późniejszej eksploatacji grilla ważna jest gwarancja oraz serwis, oczywiście standardowe warunki gwarancji w Polce to 1 rok dla większości klientów instytucjonalnych ( kupujących na fakturę VAT) lub 2 lata dla klientów będących konsumentami.
To rozróżnienie o którym pisze powyżej jest bardzo istotne ponieważ w tym artykule chciałbym opisać warunki gwarancji dla konsumentów. Mam na myśli tutaj przeciętną Panią Kowalską lub Pana Kowalskiego, którzy w związku z zakupem grilla marki Broil King otrzymują paragon.
Gwarancja
Dobra wiadomość dla konsumentów jest taka, że okresy gwarancji na grille będą dłuższe, wystarczy tylko zarejestrować grilla na stronie: https://www.broilking.pl/rejestracja
Aby zarejestrować grilla należy wpisać dane zakupu oraz nr seryjny urządzenia do formularza na stronie rejestracji oraz załączyć zdjęcie paragonu zakupu.
Cała operacja zajmuje jakieś jedną lub maksymalnie dwie minuty i możemy się cieszyć dłuższymi okresami gwarancyjnymi na grilla.
Te wydłużone okresy gwarancyjne są deklarowane przez producenta indywidualnie na konkretne modele grilli oraz na ich poszczególne elementy. Poniżej w tabeli znajduję się zestawienie okresów gwarancyjnych.
Uwaga! Na zarejestrowanie grilla a co za tym idzie na wydłużenie ochrony gwarancyjnej mamy 30 dni od daty zakupu. Okres gwarancji liczy się od dnia zakupu grilla a nie od dnia rejestracji.
Po zakończeniu procesy rejestracji otrzymamy e-mailem powiadomienie o zarejestrowaniu grilla.
Jeśli w nie zdążymy w czasie 30 dniu od dnia zakupu zarejestrować grilla to będziemy posiadać 2– letnią gwarancję.
Serwis
W przypadku awarii grilla oczywiście należy powiadamiać serwis Broil Kinga o zaistniałej sytuacji poprzez formularze reklamacyjny, który znajduje się na stronie: https://www.broilking.pl/zglaszanie-reklamacji/krok/1
Jeśli nasz grill jest zarejestrowany to system będzie go wykrywał po wpisaniu nr seryjnego urządzenia jeśli nie zarejestrowaliśmy grilla to będziemy potrzebowali do zgłoszenia gwarancyjnego paragonu zakupu. W kilku krokach podajemy informacje, które są niezbędne do zgłoszenia a po zakończeniu otrzymujemy wiadomość na e-maila.
Pracownik serwisu Broil Kinga w Polsce kontaktuje się z nami e-mailowo lub telefoniczne i ustalany jest sposób naprawy.
Systemy gwarancji i serwisu są unikalne w Polsce z co najmniej kilku powodów:
- Wydłużone okresy gwarancyjne
- Komfortowy system rejestracji grilla przez internet
- Wygodny system zgłaszania reklamacji poprzez internetowy formularz
- Zaawansowany technologicznie system identyfikacji części w grillu co do której zgłaszamy zastrzeżenia
Broil King to niezwykła dbałość o jakość nie tylko w procesie produkcji grilli czy akcesoriów ale też ta dbałość jest przenoszona na każdy etap kontaktu z marką. Wszystko po to by użytkownikom grill maki Broil zapewnić komfort i radość z codziennego korzystania z tych urządzeń.